تجارت الکترونیک با معتبرترین سایت ها

با خرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل شارژ برایتان پیامک می شود

              

در باره ایران نوین

با توجه به افزایش تعداد کاربران اینترنت در ایران و همین طور تمایل کاربران برای انجام خرید های اینترنتی بر آن شدیم تا با راه اندازی پایگاه تجاری ایران نوین سهمی در این بازار داشته باشیم.

در این راستا ایران نوین با بهره گیری از متخصصین این امر راه اندازی شد و امید است در طول فعالیت خود بتواند پاسخگوی نیاز همکاران و هم چنین خریداران باشد .
در حال حاضر سامانه همکاری در فروش با 150 محصول آماده همکاری با شما می باشد . شما می توانید به سادگی به همکاران ما بپیوندید و با ایجاد فروشگاه خود اقدام به فروش محصولات نمایید , ما اقدام به آماده سازی سفارش و ارسال آنها میکنیم و شما بدون نیاز به مکان فیزیکی و یا هزینه های انبار داری و ... پورسانت خود را از هر فروش دریافت خواهید کرد .
ایران نوین امیدوار است با تکیه بر تیم قوی خود در زمینه تجارت الکترونیک و فنی بتواند با امکانات بروز در خدمت کاربران باشد تا موجب رضایت تمامی کاربران باشد. ایران نوین آماده همکاری با صاحبان سایت ها و وبلاگ ها می باشد. همچنین اگر شما واردکننده و یا فروشنده عمده کالا هستید میتوانید جزو تامین کنندگان ایران نوین باشید,برای همکاری با ما در ارتباط باشید.

قوانین

۱ – عضویت هر شخص حقیقی یا حقوقی در سیستم به معنای مطالعه و قبول کلیه شرایط این توافقنامه میباشد و پس از عضویت نمی تواند به دلایلی از قبیل جهل به قوانین و عدم محاسبه کافی از تایید آن سر باز زند.
2 – همکار باید از ارائه هر گونه مطلب و عکس غیر اخلاقی و مغایر با شئون نظام جمهوری اسلامی ایران و شرع مقدس اسلام برای معرفی محصول بپرهیزد.
3 – اطلاعات خصوصی کاربران و همچنین ایمیلهای ایشان نزد سایت محفوظ است و در اختیار اشخاص حقیقی یا حقوقی قرار نخواهد گرفت .
4 – در هیچکدام از سایتهای همکار نباید آموزش دزدی، ساخت بمب و مشروبات الکلی و هر گونه توهین یا شعاری علیه قومیتها و مذاهب مختلف و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد.
5 – در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات سیستم از جانب همکار، عضویت ایشان در سیستم لغو می شود و هیچ مبلغی به ایشان پرداخت نخواهد شد.
6 – سیستم در هر زمان میتواند قوانین و مقررات خود را تغییر دهد و لازم است که همکار، فعالیت خود را با قوانین و مقررات جدید تطبیق دهد. در غیر اینصورت میتواند از عضویت در سیستم خارج شود.

               

               کسب درآمد

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در ایران نوین کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




تاریخ: شنبه 26 اسفند 1391برچسب:سیستم همکاری در فروش ایران نوین,ایران نوین,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,ایران نوین,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,ثبت نام در ایران نوین,در باره ایراد نوین,کار ایران نوین,آشنایی با ایران نوین,نحوه ثبت نام در ایران نوین,ایران نوین,نوین ایران,همکری با ایران نهوین,ایران نوین چیست,فروتل,کار با فروتل,نحوه عضویت در فروتل,فروتل چیست,سیستم همکاری در فروش قروتل,فروتل چگونه کار می کند,سیستم هماکری در فروش ایران نوین,ایران نوین,همکاری با ایران نوین,شارز,شارز,خرید شارز,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,ایران نوین,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,ایران نوین,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,ثبت نام در ایران نوین,در باره ایراد نوین,کار ایران نوین,آشنایی با ایران نوین,نحوه ثبت نام در ایران نوین,ایران نوین,نوین ایران,همکری با ایران نهوین,ایران نوین چیست,فروتل,کار با فروتل,نحوه عضویت در فروتل,فروتل چیست,سیستم همکاری در فروش قروتل,فروتل چگونه کار می کند,سیستم هماکری در فروش ایران نوین,ایران نوین,همکاری با ایران نوین,شارز,شارز,خرید شارز,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,
ارسال توسط آرش

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 149501
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1